- Formulario de Solicitude de praza na Escola Infantil Municipal
- Documentación acreditativa da situación familiar
- Fotocopia do Libro de Familia onde figure o/a alumno/a que solicita o ingreso.
- Fotocopia do libro de familia numerosa.
- Fotocopia do DNI ou do Pasaporte dos pais/nais, titores/as ou representantes legais.
- Certificado de empadroamento ou convivencia no Concello de Santa Comba.
- Documentación acreditativa de que o/a solicitante é familia monoparental:
- No caso de separación matrimonial: Sentenza de separación/divorcio (é válido achegar copia cotexada da demanda onde se recolla o selo de entrada da demanda no Xulgado, sempre e cando á hora de formalizar a matrícula se presente na escola o convenio regulador aprobado polo Xulgado).
- No caso de ruptura de parella de feito con fillos/as: Sentenza sobre medidas paterno-filiais onde se recollen as mesmas medidas que se ditan con respecto aos fillos/as no caso de rupturas matrimoniais.
- No caso de fillos/as non recoñecidos, o propio libro de familia será proba de monoparentalidade.
- No caso dalgunha deficiencia ou enfermidade alegada polos membros da unidade familiar: certificado expedido polo organismo correspondente.
- No caso de nenos e nenas con discapacidade: deficiencia física, psíquica ou sensorial,: informe do organismo competente.
- Outros documentos, se proceden, nos que consten incidencias familiares, económicas e sociais susceptibles de puntuación no baremo.
- Informe dos Servizos Sociais nos supostos de que sexa necesario por falta de acreditación documental suficiente ou pola situación especial na que viva a unidade familiar.
- Documentación acreditativa da situación económica:
- Copia cotexadas da última declaración da renda, de todos os membros da unidade familiar ou, no seu defecto, certificado emitido pola Delegación de Facenda que avale a súa non presentación.
- Os/as profesionais autónomos acreditarán tamén os pagamentos do recibo de autónomos.
- Nos casos de nulidade matrimonial, separación ou divorcio considerase a renda de quen exerza a patria potestade.
- Documentación acreditativa da situación laboral.
- Copia da última nómina ou xustificación da situación laboral no momento da solicitude.
- Certificado do INEM que acredite se está en paro ou se recibe algún tipo de prestación. (Este certificado renovarase cada tres meses)
NOTAS ACLARATORIAS
Se non se presentase a devandita documentación no prazo sinalado terase por decaída a solicitude de praza logo da resolución para este efecto.
No caso de que a solicitude non reuna os requisitos exisidos, o Concello, consorte ao artigo 71 da Lei 30/92, do 26 de Novembro de réxime xurídico das administracións públicas e procedemento administrativo común, requerirá o interesado para que nun prazo de 10 días, corrixa os erros detectados ou engada os documentos necesarios.